جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۲۳:۳۳

دریادار سیاری در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش:
خط ومشی نیروی دریایی ارتش، همان خط ولایت است

باشگاه خبری فراساحل: امیر دریادار سیاری صبح چهارشنبه 19 اسفند‌ماه در گردهمایی پایان سال 94، در جمع کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش به سخنرانی پرداخت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: امیدواریم که اخلاق و سیره این شهیده بزرگوار، به خصوص ولایت مداری ایشان الگو و چراغ راه همه ما قرار گیرد. دریادار سیاری از همه کارکنان نیروی دریایی ارتش به دلیل دلاور مردیها و تلاشهایشان برای نشان دادن اقتدار نیروی دریایی طی سال 94 تشکر کرد و گفت: شما وقتی وظایف خود را در راستای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام بدهید آن موقع می‌بینید که چگونه این اعمال شما در رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های خارجی منعکس می¬شود و باعث ارتقاء سطح بازدارندگی کشور می‌شود.


دریادار سیاری در ادامه به اقدامات این نیرو در سال 94 اشاره کرد و گفت: ما خطوط مواصلاتی که مورد تهدید دزدان دریایی بود را حفظ کردیم و امنیت را در آن برقرار کردیم، روابط بین‌المللی خود را افزایش دادیم، در ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری کارهای بزرگی را انجام دادیم که همه این‌ها نشانگر اقتدار نیروی دریایی است. وی افزود: ما امسال مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش را در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) را باحضور فرمانده معظم کل قوا داشتیم که به خوبی انجام شد و همچنین رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 را انجام دادیم که با اقتدار کامل انجام گرفت و نقش به سزایی در توان بازدارندگی کشور داشت.


دریادار سیاری افزود: من دست همه شما افتخفار آفرینان و زحمت کشان عرصه امنیت را می‌بوسم که در خط ولایت هستید و یاد شهدا را گرامی میدارید که باعث عزت ماست. همچنین دریادار سیاری با تبریک نزدیکی سال نو خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید سه مولفه علم، شجاعت و ایمان که فرماندهی معظم کل قوا برای یک نظامی لازم دانستند را بیش از پیش در خود تقویت کنیم و همانگونه که معظم‌له فرموده‌اند، نیروی دریایی بسازیم که در شأن ملت بزرگ ایران باشد. دریادار سیاری در پایان گفت: افتخار ما در نیروی دریایی ارتش این است که در تمام مسائل آنچه که سرلوحه امور خود قرار می‌دهیم تدابیر فرماندهی معظم کل قواست و خط و مشی ما همان خط ولایت است.



  کد خبر : 1358
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :